31- GOTT NYTT ÅR

Kan börja med att säga att jag inte var så jättetaggad på nyår....förrän kvällen innan. Jag skojar inte när jag säger att jag var öööövertaggad. Gjorde en spellista till dagen i ära, och jävlar vad det triggade igång än. Haha. Kunde inte somna så taggad var jag :D haha. Och själv hemma var jag med så hade ingen att dela min energi med... Som tur var, så var sara minst lika taggad om inte mer, så vi kunde skicka snapisar till varandra där vi skrek och sjöng. Dock hade hon Emma vid sin sida, vilket jag avundades lite av.....
Men men !!!! Jag somande tillslut, runt två/tre, och sov ända till klockan ÅTTA(!!!!!!!) Haha, fyfan..... somande som tur av om till tio sen om jag minns rätt ;)
 
Började sedan tagga om genom att kolla sminkningar till kvällen på nyår, och fixade håret flera gånger för skoj skull....
Här är en övertaggad Emily som tog runt 100 bilder på mig själv innan jag åkte in till Hanna. 
 
Somsagt, åkte in till Hanna tidigare än de andra eftersom ajg skulle köpa strumpbyxor och lösögonfransar. Sen vid fyra kom de andra tjejerna, och fixandet kunde börja!!!
 
Här har vi en halvkass bild, men SÅÅÅÅ fin bild på mig och min  allra bästa kompis i ett stökigt sovrum ;)
 
En till dålig bild på mig men fin på tjejerna.....men skulle skicka en snabb bild till pappa för att visa hur jag såg ut
Klockan blev sedan halv sex och då kom Hanna Fredell och Hanna Sandström hem till Hanna för att äta middag med oss och ha det gött innan kvällens festligheter ;D
Och maten var sååååååååå god!
 
Gratinerad hummer med smak av saffran till förrätt, fläskfille i ugna med ölkorv, bacon och championer och till det potatisgratäng med god sallad till huvudrätt, och till efterrätt en god cheesecake, som vi dock tillsammans enbart åt en fjärdedel av då vi alla var så mätta... Haha
 
Efter att vi plockat bort allt så det var städat och rent igen kunde festandet börja. Mojiton hälldes upp som var ända från spanien och musiken höjdes rejält. Vi körde lekar, dansade, sjung och ahde aaas kul!!!! 
 
Tio i nio begick vi oss till bussen som tog oss till Amanda, och där fortsatte festligeheterna
 
Vid ca halv tolv begav vi oss ut för att gå till torget där massa folk är. Så där träffade jag Filip på tolvslaget efter lite panik då han jag inte hittade honom... Haha, fattar inte ens varöfr jag hade panik, för tolvslagskyssen är ju inget speciellt egentligen... HAHA!!! Men han hann, så jag var glad, och sedan drog han med mig med hans kompisar till Glädje, och jag kom in!!!! haha, var så nervös.......... töööönt. 
Men det var i alla fall kul där med hans kompisar, och vid två igen begick vi oss hem till Hanna där vi fick övernatta :D 
Mellis (filles kompis, haha), fille och jaaaaaag 
 
 
TACK ALLA!!! Hade as kul, och i år fyller jag ARTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0