30- mellan dagarna

Ja, vad gjorde jag under mellan dagarna.....
Jag tränade, var med mina bästisar, alltså spice girls, för Lovisa har äntligen kommit hem(!!!!!!!!!!). Fast hon åker i morgon igen men..... 
Jag och Lovisa var även på fest, vilket var jättekul, men ja, det blev ju drama som gjorde det sämre.... Kan ju säga att vissa förändras heeeeeelt när en blir full. Men men... annars var det verkligen kul, då det var massor med trevliga människor!! 
Köpte även en ny tröja från rut and cirkle mellan mellandagarna, haha. En orangestickad pololiknande tröja. Mysig, fin till våren när det fortfarande är för kallt för något annat. 
Jag, Julia, Melissa, Frida och Lovisa <3
Jag och Vanno <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0