29- julafton

Lite bilder från julen. Dock var mamma fotograf så har ingen bild på henne............
Mina julklappar från världens bästa filip<3 krämer från number 7 och ögonfransförlängning !!!
Fick detta jättefina smyckeställ från Bästis, plus en sååååååååååååå fin morgonrock. Rosa med volanger (<3!!!) 
 
Vakande upp med mamma på julaftonsmorgonen, åt tomtegröt och skinkmackor. Öppnade paket från släktingar i england för att sedan fixa mig lite. Sedan åkte jag och mamma till mormor och morfar. Men innan det kollade jag på julkalendern. Alltså hur bra var den inte??? Spelade ingen roll för mig att de inte hade snö, tyckte den var as-spännande och älskade Bianca sååååå mycket! Haha
Väl hos mormor och morfar fanns mammas faster, min morbror och kusin och vid ett kom även Alexander som hade jobbat på förmiddagen. Vi hade jättemysigt och åt gott. Och vid fyra var det självfallet kalle ;)
 
Efter kalle vart det ännu mer fika, och sen paketsöppning!!!!!! Fick en mix and go smoothie-blender, klockförvaring, uggs, böcker, pengar, presentkort. Och senare på kvällen var hela familjen, jag, mamma, alexander, Hnric, Axel, Kajsa och Erik hemma hos oss, och då fick jag bland annat prydnadskuddar, en pyjamas, en one direction tandborste av erik ;), kläder och lite mer små saker jag är jätteglad över!!!! 
 
Efter det och gröten (igen) var det julklappsleken som stod på schemat, och efter det gick vi till kyrkan klockan elva för att fira in julen. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina grejer!

Svar: Tack! :D
emilymaria.blogg.se

2015-01-06 @ 15:55:25
URL: http://oscarssonemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0