35- så bra vecka!!!

Bilder från sarisen :P
 
I fredags efter niun så bestämde vi oss spontant (i duschen haha), att vi skulle ut o käka på stan. Så jag, Hanna, Emma, Nora och Sara gick till Gräddis och käkade aaaaas go mat!!!! Pestokyckling med potatisklyftor och massa sallad!
 
Sen kom Filip till mig efter min träning. Han har ju varit utomlands, och innan det var jag sjuk, och efter det var han sjuk, så hade ej träffat honom på länge.
I lördags och i söndags spelade vi steg Fyra i JSM. På lördagskvällen efter vår första match gick laget till riviera och åt gott!!
saras igen... :P men åt samma
 
Men iaf, SM gick helt ok. Ca så bra så vi vann gruppen och är vidare till steg fem(!!!!) 
VI ÄR ALLTSÅ TOPP ÅTTA I SVERGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ GLAD!!!
bästa laget!!! så värda detta!!!!!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0