23- helgen

 
I fredags efter skolan tränade jag för första gången på en vecka pga min förkylning. Var inte helt frisk, men kände att jag ville träna, så det fick bli så. Senare på kvällen åkte jag, Sara och Emma med Hanna hem och åt tacos och planerade vår kommande resa(!!!!!!!!!) 
Dagen efter åt vi frukost runt tio och sedan åkte jag och Sara vidare till Jönköping där match väntdes. Med vinst på 22-16 åkte vi hem, och nästan dirket när jag kom hem skjutsade mamma in mig till Resecenturm där jag tog tåget till Falköping, där Filip och hans kompisar väntade. Vi kollade Odencup (tror den hette så, haha), samt sverige och åt. 
Vid ett tiden senare på natten var det dags att sova, och idag när vi vaknade åkte vi och kollade på mer på cupen. Filips bror spelade så det var kul, och precis nu fick jag ett sms om att de vann hela cupen på straffar, så det är väl ännu roligare!
Nu ligger jag i sängen med tända ljus (as usual) och studerar fysik...........
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0