21- mattemattematte

Hej. Fortfarande brakförkyld, så det blev varken träning på niun i morse eller match nu ikväll... Fast jag har det rött gött hemma. Ligger i sängen och har tänt ljus samtidigt jag studerar matte. Har prov på fredag och jag behöver VERKLIGEN plugga så mycket som möjligt. Självfallet ljuder julmusik från högtalarna ;) man kan aldrig börja för tidigt!!! Och det är ju faktiskt redan den 10 november (???) 
Alltså förstår ni att det snart är nyår? Det har snart gått ett HELT år sen sist? Sjuuuukt!!!!! Haha, minns nyår som om det vore igår! Hade så roligt med mina vänner och då var även Wilma här! 
Ska nog göra en tillbaka blick på detta år, kommer vara jätteroligt att titta tillbaka på sen när jag blir äldre! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0